STA-CAR – Dealer Suzuki

Dwa słowa: samochody i internet, czyli jak skutecznie przyciągnąć Klienta z sieci do salonu samochodowego! Najskuteczniej za pomocą wykorzystania standardowych kanałów komunikacji w niekonwencjonalny sposób.

samochod

Nasz Zespół opracował sprawną komunikację marki w Google, miejscu gdzie w pierwszej kolejności zagląda potencjalny Klient. Celem działań był wzrost świadomości marki oraz bezpośredniej sprzedaży w salonie. Skupiliśmy uwagę nie tylko na odpowiednim doborze obszaru komunikacji z Klientem, ale przede wszystkim na niestandardowym podejściu do samej treści reklam. Za pomocą testów wypracowaliśmy najlepsze rozwiązania, zwiększając tym samym wyniki sprzedaży salonu.

Budowa stałych relacji

Z Klientami marki STA-CAR budujemy stale relacje, o czym świadczy współczynnik powracających Klientów oraz rosnąca ilość osób polecających firmę swoim Znajomym.

Comments are closed.