SemKrk 2017 – krótkie podsumowanie wydarzenia

14 czerwca odbyło się kolejne spotkanie „zapaleńców” którzy czują głód chłonięcia wiedzy na temat prowadzenia biznesu w Internecie – konferencja SEMKRK. My również mieliśmy okazję uczestniczyć w tym spotkaniu, zbierając dla Was kilka ciekawych „perełek” z tego wydarzenia.

Łapcie:

hitem ostatniego czasu jest nowe wdrożenie Google Optimize, które zostało połączone z Google AdWords. Na razie ta opcja nie jest dostępna w Polsce, ale już niebawem będzie. Dzięki temu będziemy mogli personalizować treść strony internetowej zgodnie z tym co użytkownik wpisał w wyszukiwarce google.

podobno całkiem dobrze sprawdza się funkcja pogody w Google AdWords – dodanie tej funkcjonalności i wyświetlenia reklam zgodnie z panującą pogodą pozwala na znaczne zwiększenie współczynnika konwersji

idąc dalej w kierunku personalizacji treści, Google zaleca mocne dostosowanie tekstów reklam do danej sytuacji / grupy docelowej. Na przykład, ktoś szuka Twojej usługi / produktu w nocy – treść reklamy powinna zaczepnie wskazywać potrzebę Klienta „Nie spisz? Najwidoczniej potrzebujesz naszych ….”

powraca trend mobilny – google sugeruje, że w Polsce wyszukiwanie na urządzeniu mobilnym wzrosło w stosunku do ostatniego roku aż o 50%. Wyszukiwania przez telefon są bardziej dokładne i szczegółowe, a tym samym lepiej przekładają się na konwersję (ale nadal stanowią mniejszy udział w całości biznesu). Co za tym idzie, na mobilu warto wspierać reklamą słowa kluczowe z długiego ogona, które dobrze konwertują na desktopie.

Reklama w internecie, adwords, google

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *