Reklama w Google

Jak wyglądałby dzisiejszy Internet bez Google… Ciężko to sobie wyobrazić, przynajmniej w Polsce, gdzie ta wyszukiwarka ma ponad 91% udziałów.

Czy może zabraknąć Twojej firmy w tym kanale komunikacji z Klientem? Zdecydowanie NIE!

Twoja firma ma kilka opcji na obecność w wyszukiwarce Google:

linki sponsorowane Google AdWords, czyli szybki sposób na prezentacje marki i oferty firmy. Google AdWords to nie tylko teksty reklam wyświetlające się w wynikach wyszukiwania, to także Google Merchant, czyli ekspozycja produktów wraz z cenami, reklama w skrzynce mailowej Gmail oraz reklama banerowa i tekstowa w sieci partnerskie Google, która swoim zasięgiem dociera do 97% stron internetowych.

pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania, to jeden z dłuższych procesów tworzenia reklamy, jednakże niezwykle skuteczny. Tej formie reklamy ufa aż 60% użytkowników Internetu.

Google Maps, pozornie tylko mapka wskazująca lokalizację naszej firmy, ale tak naprawdę dobrze przygotowana promuje dodatkowo naszą firmę w wyszukiwarce google.

Google Plus +, dobrze przygotowany i prowadzony profil marki wspomaga jej promowanie w Google.

Nie musisz znać wszystkich tych tematów, potrzebujesz osoby, która wyjaśni Twojej firmie co jest dla niej właściwe i skuteczne. Osoby, która przeprowadzi Twoją firmę przez proces integracji z Google, w razie potrzeby zaopiekuje się Twoja marką na dłużej, albo przeszkoli Twój personel, tak, aby mógł skutecznie działać. Nasza firma posiada właśnie taką osobę, dedykowaną Twojej firmie. Skorzystaj z jej wiedzy , doświadczenia i umiejętności.