Google Fashion Day Campus Warsaw

Kategoria Fashion to jedna z szybciej rozwijających się branż w Polsce. Dlatego też Google zorganizowało kolejną edycję Campus X Fashion w Warszawie, w której mieliśmy okazję uczestniczyć.

Jak zawsze prelegentami były osoby pracujące w Google, ale na spotkaniu pojawili się również przedstawiciele takich firm jak Wydawnictwo ELLE, Lettly czy ShowRoom.

Online Way - Campus Warsow

Fakty z konferencji:

– najszybciej rozwijającym się ekranem (urządzeniem) w serwisie youtube.com nie jest mobil, tylko ekran telewizora (oczywiście z podłączeniem do internetu). Ten kanał konsumpcji strony youtube.com wzrósł w Polsce w 2016 roku o 10% w stosunku do 2015r. Dodajmy jeszcze, że w 2015 roku stanowił zaledwie 1%. A na zachodzie jego udział dochodzi, aż do 50%.

– średnia sesja na youtube trwa aż 40 minut

– udział youtube.com rośnie 50% rok do roku

– przyszłość youtube.com: transmisje na żywo

– już 19 mln Polaków korzysta z serwisu youtube.com, czyli połowa społeczeństwa

– w wyszukiwarce google obserwujemy te same zachowania u obu płci pod względem trendów w wyszukiwaniu

– liczy się odchodzenie od standardowego myślenia o grupie docelowej, idziemy szerzej i wyróżniamy grupy w podziale na pasje: taniec, jazdę na rolkach, miłość do danego miasta itd.

– do tej pory mówiło się, że kontent jest najważniejszy, teraz liczy się zaangażowanie użytkownika w kontent, a nie sama treść

– publikowany w social media kontent powinien się różnić, marka musi różnicować publikowane treści w podziale na dany kanał komunikacji: Facebook, Istagrami, Pinterest itd.

– 70% internautów w Polsce szuka marek na Istagramie

Wyzwanie na 2017 rok: połączyć doświadczenia użytkownika on-line oraz off-line w jednym momencie.

Myśl na 2017 rok: świat jest płaski dzięki Internetowi

Google Campus Warsaw

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *