BLOG

swarovski v2

Zakupy w wyszukiwarce grafik Google

Jak podaje Google w 2016 roku w USA aż 34% zakupów przez internet będzie realizowana za pośrednictwem telefonów komórkowych. Jest to imponujący wskaźnik. W Polsce obecnie wynosi on 18%, jednakże z roku na rok wzrasta (dane z raportu mShopper za 2015 rok). W związku z tym, że internauci coraz częściej swoją ścieżkę zakupową rozpoczynają w wyszukiwarce, […]

google-dla-uzytkownika

Eksplorator Użytkownika – nowa „zabawka” od Google

Google konsekwentnie realizuje swoje plany, tworząc rozwiązania koncentrujące się na badaniu użytkowników. Klika dni temu w obrębie narzędzia Google Analytics, oddali w ręce użytkowników nowy raport – Eksplorator Użytkownika. Eksplorator Użytkownika pozwala śledzić zachowania konkretnego użytkownika, co stanowi duży krok w analizie, która do tej pory była w Google Analytics niemożliwa. Nowe rozwiązanie oferuje nam […]

logo-google

Google likwiduje prawą kolumnę reklam AdWords w wynikach wyszukiwania

W ostatnim czasie Google wprowadziło zmiany w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Zniknęła cała prawa kolumna prezentująca wyniki dla 8 reklam. W zamian za to google zlokalizowało reklamy, w ilości maksymalnie 4, na samej górze wyników wyszukiwania oraz dodatkowe 3 pozycje na samym dole wyników. Ponadto, dość mocno została rozbudowana strefa lokalizacji firm, czyli Google Maps, spychając […]

internetowe-wrota

Multiekran i m-commerce strategią marketingową na 2015 rok!

Telefon, laptop, komputer stacjonarny i wreszcie smartphone, te wszystkie urządzenia są częścią dzisiejszych konsumentów.  Jak odnajdują się w obecnej rzeczywistości? Znakomicie! A jak w tym wszystkim odnajduje się współczesny Marketer? Hm… to już pozostawia wiele do życzenia. Zacznijmy od twardych danych. W ujęciu globalnym obserwujemy duże różnice dzielące poszczególne kraje w korzystaniu z urządzeń technologicznych. […]

1 2